Nadia de pus în rama

Reclama este sufletul comerţului iar comerţul este sufletul. Am lucrat în publicitate şi, probabil, pentru că am încercat să fac din publicitate ceva sincer, nu am reuşit să urc prea sus în acest domeniu. De minţit ştiu să mint, am doctorat în domeniu dar nu ştiu să păcălesc. Da, publicitatea este păcălirea consumatorului cu fiţe şi al producătorului naiv. Prin publicitate cumpărătorul fiţos achiziţionează un produs pentru că e trendy, adică a văzut el la reclamă… Producătorul naiv este cel care pune boticul la cîteva rapoarte de audienţă sau vînzări şi crede că va ridica firma pîn’ la cer. Vise taică, vise!
Trecînd peste convingerile mele despre publicitate, vreau să fac referire în cele ce urmează la cei care-şi pun pielea scumpă în saramura publicităţii doar de dragul banului sau al imaginii. E adevărat că trăim vremuri nasoale dar nu pot să înţeleg cum un fost mare sportiv poate promova un produs alimentar de… plastic. Nadia Comăneci ne arată, exemplificînd cu propriul copil, cum margarina Rama face o minune şi ajută la „buna creştere”. Vreau să citiţi aici cîteva date despre margarină oferite de profesorul Constantin Niţu. Pentru aprofundarea subiectului vă recomand să scotociţi pe Goagăl şi să-i trimiteţi Nadiei un scurt rezumat, scurt cît reclama în care apare. Să o salutaţi şi pe Anca Ţurcaşiu din partea mea!

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pioneza dintre fese» Blog Archive » Vitamina E - 19 februarie 2010

    […] în ” Nadia de pus în rama ” despre nepăsarea unor sportivi sau artişti care ne recomandă din suflet alimente care ne […]

  2. sapte zile in 10 titluri (15 - 21 martie) | Pioneza dintre fese - 22 martie 2010

    […] Nadia de pus în rama […]

Leave a Reply