Jocuri de societate

→→→ articol publicitar ←←←

Chiar dacă micuţele piese ale jucăriilor lego se vînd în aproximativ 130 de ţări iată că în 2004 fabrica producătoare era la un pas de prăpastie. Cu toate astea, pe la începutul recesiunii, în anul 2009 producătorii anunţau creşteri semnificative ale vînzărilor. Ei justificau aceste creşteri prin simplul fapt că iubitorii de jucării preferă piesele magice în detrimentul jucăriilor clasice care odată deteriorate trebuiesc schimbate în timp ce lego poate construi, reconstrui şi reconfigura o jucărie. Se vede că omenirea a devenit ceva mai practică odată cu venirea crizei… 🙂

Brandul LEGO s-a născut în urmă cu 80 de ani în Danemarca şi derivă din două cuvinte daneze, „leg godt” care traduse ar fi „joacă bună”. Dincolo de istoria remarcabilă din spatele unui brand ca LEGO, ceea ce astăzi numim jucarii lego sînt piesele acelea fascinante care atrag copiii de toate vîrstele.

Apropos de copiii mai mari, mă tot chinui să-mi aduc aminte ce jocuri de societate foloseam în copilăria apropiată de adolescenţă. Vremurile respective nu erau atît de ofertante în programe tv sau internet şi deci timpul trebuia umplut altfel. Îmi aduc aminte că foarte des ne adunam mai mulţi prieteni şi discutam vrute şi nevrute, cîntam la chitară, ne plimbam, călăream discotecile din oraş la sfîrşit de săptămînă dar… nu-mi aduc aminte cum ne jucam. Bătrîneţile taică, bătrîneţile!

Ce părere îţi dai?

 

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Zero comentarii deocamdata... Hai, prinde curaj!