Cum se face treabă

     Nu-mi stă în fire să fac publicitate gratuită dar am simţit nevoia să subliniez lucruri bine făcute. Aşa că vă rog din suflet să faceţi abstracţie de brand-urile de mai jos şi să vă focalizaţi pe subiectul propus de mine.

     De obicei în spatele oricărei campanii de imagine se află minţi diabolic de pragmatice şi atente la detalii pe care ochiul liber şi neavizat le trece cu vederea de obicei dar care i se lipesc acolo unde trebuie, pe creier. Este atît de greu să nimereşti calea spre cumpărător încît am găsit foarte rar o campanie care să-mi atragă atenţia. Dar au fost… două ce-i drept, dar au fost. Una dintre ele este campania Maggi care s-a numit ” Urmează-ţi inima şi cîştigă” şi care s-a făcut simţită oriunde în această ţară, de la Bucureşti şi marile oraşe pînă în cel mai ascuns cătun, pe cea mai dărăpănată fereastră. Erau apartamente care aproape nu mai vedeau lumina zilei de atîtea inimi lipite pe geamuri… Sincer vă spun că nu ştiu nici astăzi care era miza, aşadar concursul în sine, pentru mine, a fost egal cu zero, partea cea mai interesantă şi ţinta campaniei a fost să ştiu, oriunde aş fi, că există Maggi. Şi aşa a fost, am văzut aceste inimi oriunde aş fi întors capul, le-am văzut pe stradă, în cartier la mine, din tren, din maşină. Din punctul meu de vedere campania a fost una perfectă atîta timp cît au investit în nişte hîrtii care colorau ferestrele noastre fără a mai investi in spaţiul pentru afişarea acestora. O campanie plictisitor de prezentă dar care şi-a atins scopul mai mult decît se gîndeau organizatorii.

     La fel, pot vorbi despre o altă campanie ce-şi „devorează” adepţii tocmai zilele acestea. Este vorba despre campania de promovare a postului de radio Europa FM şi care se numeşte „Sunetul secret”. Ascultătorii trebuie să ghicească un sunet după indicii oferite de DJ postului, premiul porneste de la 1000 E si creşte la fiecare 3 răspunsuri greşite cu 100 E. O altă campanie care la rîndul ei a cam prins pe picior greşit organizatorii în sensul că nu se aşteptau să aibă asemenea priză la public. Una peste alta este o campanie care şi-a atins scopul din primele zile şi iată că încă ne uimeşte. Bravo lor, jos pălăria! 

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Zero comentarii deocamdata... Hai, prinde curaj!

Leave a Reply